Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (8)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Шмига Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Шмига Ю. І. 
Соціальна телекомунікація як канал передачі рекламної інформації [Електронний ресурс] / Ю. І. Шмига // Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні науки. - 2011. - Вип. 25. - С. 171-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkpnu_fil_2011_25_52
Попередній перегляд:   Завантажити - 141.003 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Шмига Ю. І. 
"Фама" – перша українська рекламна агенція на Галичині [Електронний ресурс] / Ю. І. Шмига // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 3. - С. 194-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_3_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 314.75 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Шмига Ю. І. 
Концепт української книжки в умовах сучасної читацької культури [Електронний ресурс] / Ю. І. Шмига, О. Д. Шмига // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 3. - С. 139-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_3_26
Розглянуто стан читацької культури в Україні та проблему детермінованості книжкових концепцій читацькою культурою; на підставі емпіричних даних встановлено концептуальні інтерпретації книжки серед українських читачів; побудовано модель читацького концепту книжки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 222.944 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Гурицька М. С. 
Особливості становлення громадянського суспільства та інформаційного суспільства в сучасній Україні [Електронний ресурс] / М. С. Гурицька, В. А. Рихлік, Ю. І. Шмига // Гілея: науковий вісник. - 2019. - Вип. 146(3). - С. 54-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2019_146(3)__10
Попередній перегляд:   Завантажити - 262.588 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Шмига Ю. І. 
Шрифтове оформлення заголовків рекламних текстів жіночих глянцевих видань [Електронний ресурс] / Ю. І. Шмига, О. Д. Шмига // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2019. - № 1. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2019_1_19
Досліджено функціонально-комунікаційний аспект шрифтової графіки в заголовках рекламних текстів жіночих глянцевих видань України з метою виявлення закономірностей використання та критеріїв відбору шрифтів у вітчизняній рекламі. Одержано зріз журнальної реклами в жіночих глянцевих виданнях з огляду на шрифти, що використовують найчастіше в заголовках рекламних текстів, з'ясовано їх типологічну належність і характеристики.Досліджено функціонально-комунікаційний аспект шрифтової графіки в заголовках рекламних текстів жіночих глянцевих видань України з метою виявлення закономірностей використання та критеріїв відбору шрифтів у вітчизняній рекламі. Одержано зріз журнальної реклами в жіночих глянцевих виданнях з огляду на шрифти, що використовують найчастіше в заголовках рекламних текстів, з'ясовано їх типологічну належність і характеристики.
Попередній перегляд:   Завантажити - 180.895 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського